tirsdag 4. januar 2011

Det er ikke lett og være liten....

Det skal være sikkert og vist,det skal ikke være lett og være liten og syk,men en ting er sikkert,det er heller ikke lett og være stor og ikke vite hva man skal gjøre.

Lillesnuppa våknet i går klokken 22,og holdt på til klokken 01. Skal si deg hun var i storform etter å ha fått hostesaft(les:effedrinmikstur) Drit våken,happy og tullete,rastløs og i full fart. Jeg har nå lært at jeg ikke skal gi henne den før hun legger seg iallefall.

Jeg har ikke flink i går,gikk ikke tur,men jeg drakk masse vann,og spiste vanlig kveldsmat(ikke pottis og digg) Så jeg er jo på vei,har ikke fått ryddet ut av skapene,for gubben ville ikke at jeg skulle kaste det,så nå vurderer jeg og sette alt digget inn på gutterommet hans,slik at han kan ha det der.


Jeg skal ha lungemos til middag i dag,med grønnsaker og poteter,pappa kommer innom en tur,så han får få seg litt middag han også syntes jeg. Må jo benytte tjangsen til en så god matrett når gubben jobber sent(han liker det nemmelig ikke) Ellers har jeg ryddet og vasket litt i dag,skal prøve og slappe av resten av dagen,slik at jeg orker og gå meg en tur i kveld. Skal drikke masse vann i dag også,og holde meg unna snopet,gleder meg til å gå på vekta på mandag

1 kommentar:

  1. Flink!
    Jeg har også vært på vannvogna i dag.. hadde sprukket om vi hadde hatt en liten brus.. men det hadde vi ikke.. så da slapp jeg å sprekke ;)

    God natt!
    Klem Hege

    SvarSlett