fredag 7. januar 2011

For noen dager

Ja vi har jo hatt ei syk jente her hjemme,og det har da opstått noen brudd på soverutinger. Disse har vi nå prøvd og få på plass igjen,og det har vært liten tid for meg og skrive her inne.

Men nå skal jeg prøve.

Dagen i går gikk greit,skeiet ut med en liten kjærlighet på pinne(både jeg og lillemor) Men jeg drakk ikke brus og spiste ikke noe godis. Mosjonen bestod av mking,aking,gå tur og danse med lillemor,noe jeg syntes var kjempe gøy

Idag var det opp og hopp,hei HVERDAG. Startet dagen med at vekkerklokka ikke virket,så jeg forsov meg ganske bra,men ble ferdig på 5min og dro på jobb,ganske fortumlet.
Drakk masse vann på jobben,men glemte og spise,noe som resulterte i hodepine,og slapp.
Idag har jeg ikke fått gått noen tur,men derimot gått masse på jobben,og danset litt når jeg kom hjem(lillepetter edderkopp er favoritten så langt,sammen med hode-skulder-kne og tå) Kan si at det er trim i de sangene der også assa.

Idag er det jo helg,og vi hadde lovet hverandre at vi kunne kjøpe oss en pose potetgull hver og en brus hver som skulle være til helga,men jeg skal inrømme,at det faktisk ikke smakte så veldig,med verken brus eller potetgull. Kanskje det blir bedre i morgen,at jeg da vil ha litt mere potetgull(trudde aldri jeg kom til og si at jeg ikke hadde lyst på potetgull assa)

Nå skal jeg finne senga,kanskje vi kan sove alene i natt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar