lørdag 22. januar 2011

Herremiiiin,jeg skal bli mamma igjen

Vet ikke hva jeg skal begynne med,for dette har jo ikke noe med ett sunnere liv og gjøre,men det er grunnen til at jeg ikke har blogget så mye i det siste.

Datteren vår har jo vært syk,jeg har hatt henne i sengen og vi har slitt litt med sovingen og annet.... :0)

Men jeg kan jo si det kort og godt....Jeg fikk en positiv graviditets test i gårkveld,altså klokken var nøyaktig 22:55 da jeg testet,og hvorfor jeg testet aner jeg ikke,men jeg fikk det bare over meg at jeg var gravid.

Jeg er lykkelig,skalv og lo om hverandre etter testet var tatt,måtte se på den flere ganger,i forskjellige lys,og det var to streker der....

Jeg måtte jo fortelle gubben,og det ble gjort mens han satt og gjorde sitt på do,han ble glad:"kommer det en liten Marve nå da??"
Jeg skal jo ha mensen i morgen,så jeg venter litt med og slippe jubelen løs,foreløbig er det bare samboeren min og ei venninne som vet dette. Aner ikke hvordan vi har fått det til,men jaggu har jeg ikke da termin i oktober!

*skummelt*

Så da vet dere det,mulig denne bloggen tar en ny vending,men jeg skal fortsette og spise sundt og ikke drikke brus,noe jeg har klart til nå.

Hvis dere kjenner meg,eller vet noe,så vær så snille,IKKE si det til noen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar