søndag 2. januar 2011

Hva er jeg,og hvem er jeg,og hva vil jeg?


Hei og velkommen til meg selv.


Jeg har startet så mangt som mange andre en blogg i det nye året,men det har tatt meg noen år før jeg har funnet ut at det kanskje er dette som passer meg.....er det det?

Jeg er 25år,blir 26 i mai. Har samboer,ei lita jente på snart 2år,hund,katt,stasjonsvogn og hus *flirer* hva mer kan jeg ønske?
Jeg har nok noe,og det skal bort.....

Det er iallefall verdt ett forsøk,og jeg er sikkert ikke den eneste som begynner det nye året med noen nyttårsforsetter:


-ned i vekt
-kutte røyken
er vel de to vigtigste jeg har på planen
-slutte med brus på hverdagene(bytte til vann)
-handledag på onsdager
-gå en kveldstur 3-4ganger i uka
-spare mer $$
dette var de andre jeg hadde

Målet mitt er og gå ned fra 88kg til 77kg til og begynne med,jeg har allerede selv gått ned fra 98,så jeg har jo begynt,men det har jeg brukt lang tid på,noe jeg vil for da holder jeg meg der.(vekta stod på 98-99kg i 2008)

Håper jeg finner motivasjoen i meg selv,til og få ett lettere liv,ett sunnere liv og ett bedre liv!


Uansett her er begynnelsen min,hva dere vil finne her er alt fra hvordan det ligger ann med alle nyttårsforsettene mine,hvordan det går med vekta,hva jeg har spist og hva jeg har klart. Mine opp og nedturer,hverdagene mine og om familien min.

Takk for at du tok deg tid til og lese,og håper du vil fortsette og følge meg og mitt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar