onsdag 5. januar 2011

Jeg har syndet....

Nei og nei så skuffet jeg er over meg selv i dag,jeg tok meg to rader med sjokjolade etter lunsjen i dag,mens lillemor lå og sov,og nå sitter jeg med verdens verste samvittighet,fordi jeg lovet meg selv at jeg skulle vente til helga,men jeg klarte det ikke.

SKUFFET

Ellers har vi hatt en effektiv dag i dag,vasket og ryddet på kjøkkenet,skrubbet gulvene der og byttet gardiner. Vært hos legen,og vært ute en halvtimes tid i snøen og lekt litt. Så har jeg istedet for å gå meg en tur,måkt hele gårdsplassen. Så jeg har da vært i litt beegelse i dag syntes jeg.

Vi skal være hjemme i morgen også,så da tenkte jeg faktisk at jeg skulle ta med meg lillmor ut og trille tur,hvis det ikke snør så alt før mye(vi må nemmelig gå på hovedveien uten gangfelt til noen avstikkerveier). Det er målet mitt for i morgen.

Så tenkte jeg at jeg skulle høre med farmor om jeg kunne lånt trimsykkelen hennes,kanskje jeg kan trimme litt på kveldstid når det er så mørkt ute som det er nå.

Ellers ingen brus,og andre godterier i dag,så jeg syntes det er en stor fremgang med brusen,fra rundt 1liter om dagen,til ikke noe siden søndag.

STOLT

1 kommentar:

  1. håper du koste deg med de 2 radene :)
    Det hjelper jo ikke med dårlig samvitighet.. men når du først sprekker så kan du like gjerne kose deg med det :)
    Jeg er på 3. dagen uten brus.. idag har jeg drukket friskpresset appelsinjuice... og så har jeg syklet 10 min og rocka 10 min :)
    Klem Hege

    SvarSlett