onsdag 12. januar 2011

Så lei meg.....

Jeg syntes jeg har vært super flink hele uka,ikke rørt brus,og svært lite godis,drukket en del vann og følt at jeg har blitt "sunnere"....

Men på mandag kom bomben,jeg veide jo 88,og vekta viste nå 500gram mer enn forrige mandag,og det er ett så stort nederlag,at jeg faktisk føler at jeg ikke kan gå ned i vekt.

Jeg vet jo at jeg kan,det er ikke det,men det er jo ikke noe gøy,når man føler man har vært kjempe flink,så går det liksom ikke rette veien,ikke med noe! Jeg lurer på hva slagplanen min skal bli da,for jeg får ikke til dette her. Jeg skal fortsatt ikke drikke brus,men kanskje prøve og spise enda mer regelmessig,jeg er jo overhode ikke flink til og spise frokost,og det er jo det som setter igang forbrenningen.

Er det kanskje smart og smøre matpakke til seg selv,samtidig som lillemor får sin?!? JAAAA,det skal jeg begynne med,for hennes er jo ferdig i kjøleskapet på morningen og klar til barnahagen,ogd et tar jo ikke noe lengere tid og bare smøre på to brødskiver til :0)

DET er slaglanen min for resten av denne uken,og fremover. NULL brus,matpakke,spise mer regelmessig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar