mandag 3. januar 2011

Dagen begynner


Idag startet det med en syk liten jente,hun har vært syk siden lille nyttårsaften,så i dag bestillte vi time hos legen,og skal dit 13.15
Etter en liten frokost som bestod av yogurt på oss begge så var det en tur på vekta(for min del) Og den stod på 88,5kg,det er ikke gælig og ha gått opp 500g i jula syntes jeg da.*klapp på skulderen*

Jeg har som mål i dag og drikke minst 5 glass vann,to er allerede unnagjort,så det blir nok bra dette her skal du se. Jeg har ikke vært så flink til og drikke vann,så dette må jeg bare bli flinkere til,iallefall når vannet her smaker så godt.

Hvis lillemor blir frisk denne uka,skal jeg ut og se om jeg finner to drikkeflasker som kan stå i kjøleskapet,en til meg og en til gubben. Da blir det lettere og bare drikke litt,hvis man er tørste. Det er som oppskjært frukt,er det oppskjært smaker det mye bedre og er lettere og spise.

Ellers skal jeg gå meg en tur i kveld,hvis været holder seg.

Håper dagene som kommer blir like lette som denne,da gjør det ikke noe at lille frøken er hjemme sammen med meg heller,for da går dagene til noe annet enn bare rydding. Jeg har en tendens til og bare flytte på rotet ser jeg,så det er vel en annen ting jeg må bli flinkere til.

Jeg GLEDER meg noe vanvittig til vi får loftstrapp,da kan vi bruke loftet litt mer enn vi gjør nå,for nå føler jeg som jeg skrev,at jeg bare flytter på rotet fra det ene stedet til det andre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar